29 Şubat 2012 Çarşamba

Sallama Belgesel Çekimi ve Sallama Yazım

Buraya yazacağım herşey aslında sallamadır. Çünkü bir şey yapmaya çalışıyorum. Belgeseller aslında sallamasyon çekilir diyerek sallama konuma girmek istiyorum. Belgeseller kameralar alınıp köylük arazilik bir yere gidilir mesela trakya ya ve kayıta alınır. Diyelim bulutları çekerken bir kuş geldi onu çeker, otu yeşili çekerken böcek gelir onu çeker, börtü böceği çekerken ayvan geçer ayvanı çeker. Böyle. Bizim oranın köpekleri çok ulur. Durduramayız valla. Geceleri uyutmaz ayvanlar. Göppekler dişli hayvanlardır ayçiçeklerimiz vardır trakyada belgeselini çekerler er yaz. Toplarız anam onları çit çit çitleriz. Dişlere yarar. Tuza basar fabrikalar yaramaz o zaman hiç bir işe.

Nasıl emin olabilirim ki buna? Ya öldüysem ve bana seninle daha kötü şeylerde yaşayabileceğimi gösteriyorlardır eğer il dışını yazarsak? Bu bitince bana bi şans verecekler ve dünyaya dönüp tercihleri yapacağız ve İstanbul yazıcaz. Yada dünyaya döndürmeyip bana en değer verdiğim şeyle acı çektirecekler. Seninle sürekli kavga edip hiç dine inanmayıp ibadet etmediğim için bu yolla cezalandırıyolardır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder